Subject: FW: Lepamaa maaüksuse DP
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 12:55:12 +0300

Tere,

Palun registreerida mulle tööülesanne.

Parimat

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

From: Kaili Ojaperv <[email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 1:57 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Lepamaa maaüksuse DP

Tere, Jana

Lepamaa maaüksuse DP materjalid on allalaetavad alljärgnevalt lingilt:

<https://dgestonia.sharepoint.com/:f:/s/DGE/EjdrSqKCn29PlnWzwxBM9BwBm3405l
TVI5H9Lms5oZSYFw?email=jana.prost%40transpordiamet.ee&e=Oagmu4>
Kooskõlastamiseks okt 2024

Planeeringus on arvestatud teostusmõõdistusega „Saku-Jälgimäe-Tänassilma
kergliiklustee“ (töö nr EH-176-17, Raxoest OÜ, 2017).

Palun tagasisidet lahendusele. Võimalusel andke kohe teada, kui on veel
vaja teha täiendusi/parandusi, et saaksin kiiresti vajalikud muutused
sisse viia.

Parimaga

Kaili Ojaperv

Detailplaneerija

+372 5568 9671 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004 | Maakri 29 | Tallinn
10145
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.